BAHART Tomaj katamarán

Értékesítési és ügyfélkapcsolati csoportvezető

Állás típusa
Éves állás
Munkavégzés helye
Siófok
Jelentkezési határidő

Feladatok                                                               

  • A Társasághoz különböző ügyintézési csatornákon (telefon, személyes, írásbeli) érkező ügyfélmegkeresések szakszerű kezelésének megszervezése, koordinálása, ellenőrzése, felügyelete. 
  • A vitorláshely bérlők adatainak nyilvántartásával, adatváltozások nyomon követésével, ellenőrzésével kapcsolatos feladatok megszervezése, felügyelete az adatvédelmi szabályok betartásával.
  • A BAHART Ügyfélközpontban dolgozó munkatársak munkájának szervezése, felügyelete. 
  • A vitorláskikötői dokumentációk naprakész vezetésének és adatszolgáltatásának felügyelete.
  • Közreműködés az BAHART Ügyfélközpont kompetenciájába tartozó ügyek operatív ügyintézésében.
  • A vitorlás kikötőhelyek értékesítésében aktív részvétel a vitorláskikötő üzemeltetési ágazattal egyeztetve.
  • Részvétel a területen dolgozó munkatársak képzésének, tréningjeinek tematika kialakításában, illetve a szervezésben, lebonyolításban.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • legalább középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • precíz, pontos, terhelhető személyiség
  • kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, ügyfélközpontú hozzáállás
  • kreatív, türelmes, változásokra nyitott, stressztűrő személyiség
  • jó vezetői-és szervező készség