Állás típusa
Éves állás
Munkavégzés helye
Siófok
Jelentkezési határidő
Feladatok
- A Társasághoz különböző ügyintézési csatornákon (telefon, személyes, írásbeli) érkező ügyfélmegkeresések szakszerű kezelésének megszervezése, koordinálása, ellenőrzése, felügyelete.
- A vitorláshely bérlők adatainak nyilvántartásával, adatváltozások nyomon követésével, ellenőrzésével kapcsolatos feladatok megszervezése, felügyelete az adatvédelmi szabályok betartásával.
- A BAHART Ügyfélközpontban dolgozó munkatársak munkájának szervezése, felügyelete.
- A vitorláskikötői dokumentációk naprakész vezetésének és adatszolgáltatásának felügyelete.
- Közreműködés az BAHART Ügyfélközpont kompetenciájába tartozó ügyek operatív ügyintézésében.
- A vitorlás kikötőhelyek értékesítésében aktív részvétel a vitorláskikötő üzemeltetési ágazattal egyeztetve.
- Részvétel a területen dolgozó munkatársak képzésének, tréningjeinek tematika kialakításában, illetve a szervezésben, lebonyolításban.
Az álláshoz tartozó elvárások
- legalább középfokú végzettség
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- precíz, pontos, terhelhető személyiség
- kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, ügyfélközpontú hozzáállás
- kreatív, türelmes, változásokra nyitott, stressztűrő személyiség
- jó vezetői-és szervező készség